~ Quo Vadis ~

Alla inlägg under juli 2013

Av Maria - 8 juli 2013 09:48

Är hos mina föräldrar. I tre dagar höll helvetet tillbaka. Sen började pappas verbala misshandel av min mamma som vanligt igen. Jag fick nog i förrgår och sa till honom att om han inte slutar på allvar den här gången, så kommer jag att uppmuntra en skilsmässa och flytta min mamma dit jag bor. Och att han då inte längre kommer vara min pappa. Mamma bara gråter och behöver verkligen stöd, och jag försöker. Men jag kan inte tillräckligt om MS och har inte orken att vårda en person som ständigt faller tillbaka som misshandelsoffer.

Igår efter att min pappa skrikit åt min älskade hundvalp så blev jag riktigt förbannad, så jag drog mig undan till friggeboden där jag sover och har min kanin. Imorse kom jag in till ett tomt hus med två hundar. Såg inte till min mamma, och jag väntade medvetet på att min pappa skulle fara till jobbet.

De pratar om att jag ska komma hit över jul och "stanna 3-4 veckor". Det kan de glömma.

Längtar hem. Vill bara ha lugn och ro. Känns som att jag arbetar 24 timmarsskift non stop på en psykavdelning.......

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards