~ Quo Vadis ~

Alla inlägg under december 2018

Av Maria - 24 december 2018 15:55

ensam


gått med hunden

ser i husen att andra träffas och umgås

jag skäms att jag är ensam

men who cares

jag är flickan med svavelstickorna


............

................

........

........

........

.........

Av Maria - 18 december 2018 22:55

ja jag är full ikväll igen

det gör livet lite mindre hemslt faktiskt

fick ett infall och klädde granen

hade tänkt göra det lite närmre julafton

men det blev som det blev

min kp har inte pratat med läkaren än

de går tydligen om varandra och han vill inte skriva en lapp/mail eller säga att han vill prata med läkaren

jag förstår inte hur man kan göra så och bara låta tiden gå

men ja vem fan bryr sig

i värsta fall dör kag ju bara

och nu är det ett 3 veckor långt uppeh¨åll

nästan en månad utan någonting

men bra att det är början på ett avslut eftersom jag kommer lämna

ser bättre ut i journalen att jag avslutar behandlingen innan jag avslutar mig själv


för övrigt så ja

sportbutiken på nätet har varken hittat min beställning eller betalat tillbala pengarna

så jag lär bli utan julmat

vet säkert hur det blir på torsdag

men jag antar att jag inte får några pengar så jag är förberedd på att det inte blir någon mat

men för att se det positiva i det hela så är det ju bra att jag förbereder mig på den höjda matmomsen

för då vet jag imte hur jag ska överleva

men men, "medelsvensson" har det ju så pass bra så att det funkar för dem i alla fall

jag är ju bara skräp för att jag är sjuk

jag försöker känna glädje i att jag fått låna pengar av en släkting så att min brors sambo inte blir utan julklapp

och det komiska i allt är att dhl har struntat i att ta med min försändelse med de julklappar jag fått ihop

de har bara stått här hos ombudet

helt jävla värdeköst

så det är bara brorsans sambo som kommer få julklapp i slutänden

hur mycket man än försöker så skiter det sig alltid

hahahahahahahhahahhahhahhahhhaaa


skål ocj god jul

hoppas folk njuter av julmat och sällskap

och att de som behöver medicin får medicin

jag har förstått att medicinfrågan i mångt och mycket beror på hur värdefull man är

jag har imgen arbetsgivare eller liknande och inte heller något arbete

så ingen jävel bryr sig om hur eller om jag överlever

så grattis alla som kan arbeta - ni har i alla fall ett värde


nu ska jag lägga mig i sängen och stirra i taket ännu en natt

värdelös

och vissa säger att det imte var mitt fel att jag blev sexuellt utnyttjad som barn

bullshit säger jag, ghela samhället visar att det var mitt fel, det är därflr som jag är värdeklöst skräp

länge leve de rika och de nya rika medelsvenssons

Av Maria - 14 december 2018 18:25

det enda som är värre än att "fira" jul helt ensam utan något eller någon

är att "fira" jul helt ensam utan något eller någon och ha över 10 kg julklappar liggandes hos postombudet i andra änden på stan som man inte kan få hem

svårt att inte spä på värdelöskänslan mer


har bett att de ska försöka dra tillbaka försändelsen men nej

det är så jävla typiskt dem

"JAG SKA SKICKA DET JAG VILL"

inte en tanke på något annat

och ju mer pengar och prylar desto bättre enligt dem

och jag skiter i båda dera

jag vill bara att de ska bry sig och VISA det

men det kommer de aldrig att göra

Av Maria - 14 december 2018 15:48

det blippade just till i telefonen

tydligen har mina sk föräldrar skickat ett paket med julklappar

de lovade att skicka det med dhl men det klarade de inte av

så de skickade med postnord istället - så jag måste gå genom hela stan för att hämta det

men inte nog med det

det väger 10,5 kg

så jag kommer inte orka bära det uppför trappen

om jag av ett mirakel skulle orka släpa det uppför alla backar

så ja, det var den julen det

tänker inte ens försöka hämta ut paketet

klarar de inte av att planera och TÄNKA på vad JAG har för förutsättningar så får de fan skylla sig själva

och vad kan man köpa för skit som väger över tio jävla kilo

jag har flyttat till ett mindre ställe och de tror att jag ska få plats med ännu mer saker

jävla idioter

köpa och allt med pengar går bra

men att VISA OMTANKE på annat sätt - det GÅR INTE

kommer aldrig hända

jag skulle aldrig ha gjort såhär mot någon

allra minst mot någon som inte har tillgång till bil, vänner eller annat hjälpmedel

utan ska sitta ensam på jul - igen


så in i helvete tanklöst

jag tror jag kräks snart

Av Maria - 13 december 2018 10:56

sitter här och bara gråter

jag kommer inte ha en enda julklapp att skicka

de är bortslarvade av postnord schenker och dhl

hade försökt vara taktisk och spridit ut leveranserna så att jag skulle få det mesta av dem i alla fall

och har inte heller varit ute i sista minuten

men inget av det hjälpte

allt är borttappat

och jag varken tar mig någonstans eller har några pengar att handla annat för

så det var den här julen


Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards