~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 13 januari 2019

Av Maria - 13 januari 2019 01:34

Vet inte vad jag tycker att V ska göra på onsdag

Känner att det i princip är lika att rösta rött som gult

Handlade det bara om politiken som sådan så hade jag hoppats på rött

Men det är inte så enkelt

Jag röstar alltid vänster för att det är det bäst för alla

Och landet behöver en regering

Så röstar de gult har jag stor förståelse för det

Skiten med S Mp L och C kommer förstöra mycket i samhället

Men vem vet vad resultatet av ett nyval skulle bli

Kanske rent av värre - även om V skulle växa sig rekordstor 


Jag vet inte

Jag förstår och respekterar vilket beslut de än fattar

Vet att de kommer göra det som är bäst för landet även om det svider rejält

Det är så vi är i V

Ja, VI, tillsammans, inte "jag mig och mitt"

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards