~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Maria - 7 juli 2015 22:15

ja, nu är jag nr 3 i kö på lägenheten

ett hopp har börjat växa, trots att det INTE är välkommet

jag kommer ändå inte att få lägenheten

så jag knäcker bara mig själv i onödan

sista svarsdag är idag, men man kan svara tills imorgon bitti

sen tar det ett tag för hyresvärden att kolla upp den blivande hyresgästen

och mest troligt är det så att det är enda anledningen till att jag inte fått besked än

utan alltså har minst någon av de andra två tackat ja, men personen som står först (och/eller den som står på andra plats) är inte kontrollerade än

och jag hatar att känna hoppet

adrenalinet som susar i hela huvudet över att jag KANSKE MEN FÖRMODLIGEN OCH MEST TROLIGEN INTE kommer att flytta härifrån

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards