~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 20 februari 2017

Av Maria - 20 februari 2017 21:27

fått mail av min ord läkare idag

är imponerad att hon hade tid

inte imponerad över svaret

hon kan inte bara säga att hon gjort fel med receptet

istället ville hon träffa mig

och "det är aldrig bra att tvärsluta med mediciner"

jag försökte vara hövlig

hon verkar ha släppt det hela snabbt så det är nog redan över nu


var på samtal på em

grät som ett läckande såll

känner mig så övergiven

besviken

inte lyssnad på

ledsen och förkrossad

impulserna att skära är starka

viljan att dö är enormt stor

vid ett tillfälle mellan mellan tårarna så sa jag "vem fan bryr sig om jag skär mig eller dör"

då svarade min kp

"jag"

han såg på mig och jag vet att han menade allvar

jag vet att han bryr sig

på riktigt

och det är så svårt

det gör ont

det gör så jävla ont

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards