~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Maria - 4 juli 2011 22:26

snabb uppdatering...

mår SKITBAJSHELVETESDÅLIGT

hetsäter

idag var det bara att masa sig upp ur sängen tidigt

följde med mamma till sjukhuset på besök hos sjukgymnasten, läkaren och sen när hon fick medicin

självklart fick vi vänta 45 min på sjukresa hem - och fick kusta runt halva länet innan vi kom hit

fixade mat

vi åt

vilade middag

och jag somnade såklart med armarna om ena hunden

vaknade och både mamma och hund var borta

vet inte hur jag lyckades, men jag låg med ansiktet på min arm där jag har klockan

så jag gick runt med ett märke från armbandsuret hela em


.....finns ingen begränsning av godis, kakor, chips, glass och allt möjligt.......... bara skit...

vet att jag har gått upp ännu mer i vikt

och det betyder att jag kommer svälta mig nu

hade inte ätit godis på ett bra tag - för att vara jag - men nu finns inga gränser

känner inte

finns inte

det enda som finns är äckel och fett

och de fyller på varandra


........hade jag haft laxtab så hade jag garanterat tagit dem nu......................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards