~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Maria - 4 maj 2013 14:21

Har inte hört ett pip. Varken på webbtidningen, FB, mailen, mobilen eller någonting. Ingenting.

Vet inte ens om journalisterna varit och pratat med idioterna.

Jag får snart ett nervsammanbrott.

Mår så illa.

Av Maria - 4 maj 2013 00:32

..om det inte händer något mer oförutsett.........

Jag och mitt juridiska ombud har skrivit färdigt det vi vill ha sagt, och under de tidiga morgontimmarna kommer hon att lämna in det till tidningen. Hon har pratat med riksföreningen och kommit överens om hur vi ska göra, och de är överens om att de viktiga pappren inte kan stanna i händerna på idioterna. Polisen kommer att förvarnas, eftersom de kommer att bli nerringda av idioterna som kommer kräva att jag blir häktad eller vad de nu kommer på för något. De är också förvarnade om att idioterna kan ringa psyk och prata med någon av mina hatläkare, och på så sätt få handräckning av polisen för att låsa in mig med LPT.

Jag har varit mer orolig förut, men mitt juridiska ombud har lugnat mig. Men så idag efter att hon hade pratat med riksföreningen så vill varken de eller hon att jag ska vara hemma ensam.......... Jag blev ganska skärrad när hon pratade om att installera mig på hotell över helgen..... Jag kom i alla fall på en lösning, typ.... Jag har skrivit på FB att jag är bortrest och ska göra lite inlägg från min mobil. Och jag kommer inte gå utanför porten. Har mat hemma, tagit in hö och strö till ninisen, och har till och med låst in min cykel i förrådet - för de vet hur den ser ut och det skulle väl vara ett gyllene tillfälle att förstöra för mig genom att förstöra eller stjäla min cykel. Jag vet inte vad jag ska göra om de försöker bryta sig in, men det får jag väl ta då. Mitt juridiska ombud konstaterade att ingen av oss kunde förvara pappren pga risken för att bli utsatt för inbrott av dem....... så därför tänker jag på det... Synd att jag inte har något brännbollsträ..........


Jag vet ärligt talat inte var det här kommer sluta. Tror att vi som är inblandade på "vår" sida egentligen inte har någon som helst aning om vad som döljer sig om man bara letar på rätt ställen. Så det lär komma fram ännu mer skit vad tiden lider...


Men kanske, kanske... kan jag få lite ro någon jävla gång.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards