~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Maria - 17 januari 2016 22:03

Har ännu ondare i nacken idag. Kan inte titta uppåt eller åt sidorna utan att det gör ont som fan. Har tagit ipren, men det hjälper inte. Kan gissa att jag hade spräckt skallen om jag fallit lite hårdare så att jag hade dängt huvudet i isen. Funderar på om man kan få en lättare whiplashskada av sådant här. Men det går väl över. Är bara så jobbigt att det gör ont hela tiden när jag inte vilar huvudet på en kudde. Har bara gått 2 superkorta rundor med hunden.

Är trött på att vara ledsen. Trött på att ha ångest. Trött på att ha svårt att andas för att jag dränks i mitt eget mörker.

Imorgon är det samtal igen. Gruvar mig redan. Och längtar. Märkligt att det kan vara så dubbelt.

Har bakat kladdkaka och vispat grädde. Jag som inte ens gillar grädde.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards