~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 10 september 2016

Av Maria - 10 september 2016 23:09

har en skithelg

suget att skära mig är enormt

har hetsätit istället för någonstans verkar jag hoppas på att det ska bli bättre någon jävla gång

skulle bara turfa en kort runda ikväll

och tro på fan att det kommer en jävla spökturfare och tar zonen jag var på väg till

fega idiot som sprang dit när han såg att jag närmade mig

han ligger på plats 280+ i mitt län och jag på 30+

dessutom har jag högre ranking så han borde ha klivit undan

han och hans polare glodde fint på mig när jag flög förbi dem på cykeln

jag tittade inte ens på dem

jag var för arg

och nu kikade jag in på facebook

där jag typ aldrig är numera

och så har min marcus bytt efternamn

han gifte sig ju

och nu har han bytt efternamn

tack för att du sa något - inte

"vänner" ppffffffffft.......  säkert!!!

man kan aldrig lita på någon

aldrig

inte en enda jävla människa

folk är fan inte kloka nu för tiden

elaka

oförskämda

"entitled"

egotrippade

dömande

jag bad aldrig om att födas

så låt mig bara dö och slippa allt

jag är så jävla less

och det är ett förbannat tjat om curlade barn

föräldrar får inte bry sig om och hjälpa sina barn

självklart behöver inte alla barn samma hjälp och stöd

men de som har behov måste få det

hur ska de annars lära sig att vara trygga i sig själva

och vad växer de upp och blir för människor

barn tar efter vuxna

när de vuxna skiter i ungarna så lär de sig det

och det är så de kommer att leva

och så de kommer att fostra sina egna barn en gång i tiden

på det sättet är jag glad att jag inte har barn

för jag har aldrig haft någon

någon som hjälpt och stöttat på riktigt

så jag skulle förmodligen övervårda ett barn

av rädslan att barnet skulle behöva växa upp som jag


har ritat idag också

kommit in i något slags flow

det är skönt att inte tänka

bara göra

låta pennan och pappret vara det enda som existerar

små korta stunder

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards