~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 16 september 2016

Av Maria - 16 september 2016 22:28

var inte på samtal igår

min kp hade möte med facket

är lite orolig för jag vet att han inte kommer vilja jobba kvar om landstinget gör ännu fler indragningar och besparingar

de går alla på knäna nu redan

har turfat lite

städat, inte allt men det mesta

ritar fortfarande en hel del

har blivit lite stadigare på handen faktiskt

och idag har jag testat något helt nytt

keltiska mönster

det var jättekul - faktiskt - så det ska jag nog fortsätta med

har tänt lite ljus

fick i uppgift att ringa och beställa pizza, men det lär inte ske

jag kan bara inte ringa

for till willys istället och köpte en stor burk med nutella

**så nu blir jag ännu fetare**

hade migrän förut men det blev bättre som tur var

började med att synen påverkades som vanligt

men för ovanlighetens skull så kändes det som att vänster öga skulle ploppa ut ur skallen

brukar nästan alltid vara höger annars

så var det helg igen

jippi


Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards