~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Maria - 1 oktober 2013 20:51

Inget har hänt. Blev inget möte pga missuppfattning av dag. Jag är numera så less så jag har inte ens pratat med mitt juridiska ombud om vad som händer/inte händer. Jag har försökt, men får inget svar. Hon påstår sig vara sjuk, men kan stå ute i två hela dagar på ponnytävling.

Min kp träffar jag fortfarande, men på den andra enheten där han jobbar. Så jag slipper satkärringen. Mitt juridiska ombud har ringt och ringt och talat in meddelanden om att satkärringen ska ringa upp henne, men det törs ju kärringen såklart inte. Hon tror väl att det här bara ska "blåsa över", men icke. Dessutom kommer förmodligen min kp att byta enhetstillhörighet, och då behöver jag aldrig mer sätta min fot på ÄS eller se satkärringen!   

EN RIKTIGT GOD NYHET!!!!

Särskilt då det går totalt utför för ÄS - folk byter arbetsplats, slutar, och patienterna flyr. Det sistnämnda säger ju mest om hur effektiv och välstrukturerad behandling de har att erbjuda......


Har börjat fundera på att lägga in en annons på Blocket så att jag inte tappar hästarna helt och hållet. Men jag får se efter denna vecka då jag TROR att den juridiska biten kommer bli klar *hoppashoppashoppas*


Fått mail från min t. Hon skriver så fint och omtänksamt, och jag har svarat och berättat hur jag har det. Jag behöver i alla fall inte vara orolig för henne - än. Hon har tillräckligt med saker att göra och i den takt hon vill, och det känns skönt   


Nu är det Svenska Hollywoodfruar - måste se det! Älskar Maria Montazami, och "den mest kända" enligt henne själv ger mååååånga tillfällen till GAPSKRATT!! Men - stackars dotter....

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards