~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Maria - 10 oktober 2013 18:18

fick brev igår

från den jävel som smög förbi utanför mitt hem och lade ett brev i min postlåda och smsade till mig

så helvetet bara fortsätter

och mitt ombud gör allt annat än det hon åtagit sig

jobbade hon inte pro bono så skulle jag kräva en hel del

och skulle hon inte sköta sitt jobb då

så skulle jag sparka henne och välja någon annan

men jag har inte det valet

nu skriver hon att hennes ena häst har diarré

och att han behöver två dagar på sig, igår och idag, att hämta sig

det är inte som att hon står i stallet eller håller koll på honom

utan det är bara en ursäkt

men skit samma

hon skriver att hon är sjuk också

lunginflammation

men om man har det i hennes ålder så klarar man inte av att genomföra allt det som hon gör i skymundan

och att hon fått tag i "medicin mot det", tror jag inte alls på

tror snarare att det är nödlögner alltihop

hennes trovärdighet är snart i botten

hon är en underbar människa, men hon klarar inte att genomföra det hon säger att hon ska göra

hon är duktig på det hon gör, om hon väl gör något

för en stund sedan skrev hon att hon ska "ta tag i allt imorgon"

men imorgon är det fredag och då kommer hon inte göra ett skit

så jag skrev till henne att jag vet att inget ändå kommer hända, och bad henne vila imorgon också

för jag orkar inte mer besvikelser


letar alternativt boende men vill inte bo så långt bort så att jag inte kan ha kvar min kp

kan inte stanna här där jag är hotad 24 timmar om dygnet

helvetet började för över ett år sedan, och eskalerade i januari iår

så nu har jag fått nog - på riktigt

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards