~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Maria - 12 oktober 2013 21:51

Har inte ridit på 1½ år, och jag känner att jag sjunker.... snabbt........ Att rida gav mig frihet.. ork...... självkänsla.... avslappning... och inte minst trygghet.... Men nu är det borta... och jag sjunker... så fort...... Ingen förstår.... min kp förstår inte.... ridning är ju bara en sport... ett träningsalternativ...... tidsfördriv... fritidssysselsättning...... Det är vad han tror... precis som alla andra som inte känt det jag fått känna... och uppleva det jag fått uppleva..... Att lilla äckliga jag blir ett med hästen... blir stor.. klarar något...... känner samspelet... känner det hästen känner....... de klara signalerna, inga lögner.. trggheten..... värmen.... kärleken...... "vi"..........


Jag har ett svart hål i mitt hjärta.... som ingenting kan fylla...... och som bara växer och växer.........


  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards