~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Maria - 4 oktober 2013 20:10

Fick veta idag att jag inte kommer kunna träffa min kp förrän om en vecka. Känns väldigt tungt, särskilt då jag har läkartid på måndag em. Orkar inte hålla på och trassla med medicinerna längre, få dem på nåder - i princip.

Har i alla fall skrivit ut papper på vad jag fått och hämtat ut under året fram tills på måndag, och vad jag EGENTLIGEN skulle ha fått. Kan ju säga att skillnaden är TUSENTALS tabletter som jag inte kunnat få pga vårdens strul. Och nu rullar jag fram som en bardval...... eftersom jag ätit och ätit och bara hållit mig hemma hela tiden.


Varit ute på promenad med vovven. Har så ont så jag kan knappt gå, men för att det ska göra mindre ont så måste jag gå ner i vikt, så det är bara att stå ut. Har också....... fixat i princip illegala bantningstabletter... Får se om de har någon effekt. I allra värsta fall dör jag, men då går det nog fort. Hoppas nästan att jag gör det......... för jag mår så dåligt nu..... så himla dåligt....... men jag bara ler och låtsas att allt kommer bli bra.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards