~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Maria - 8 oktober 2015 21:56

Har inte ätit godis någon dag den här veckan. Imorgon får jag, har jag bestämt. Får väl se hur det går... har vräkt i mig 6 mackor ikväll. Vet att det inte är bra, men det är ju inte ren godis i alla fall.

Försöker ta mod till mig att maila min fd t. Vi skulle ju ses och "ta en fika på stan" nu i höst. Är rädd att saknaden kommer bli så stor. Hon hade namnsdag nu i veckan också, och jag fick verkligen hålla i mig själv för att inte skicka ett kort och önska grattis. Är förmodligen inte hela världen om jag hade gjort det, men jag vill inte tvinga mig på henne.


Jaja, får äta godis imorgon i alla fall.

Och jag har befriats från hundvaktstjänsten i helgen. Nästan, i alla fall. Utan att säga att jag inte har lust. Vet inte hur det gick till, eller varför. Men jag ska vara där en sväng på söndag.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards