~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Maria - 18 februari 2015 17:39

Backup-läkaren jobbar väldigt lite kliniskt nu, och är bortrest till Afrika. Kan det bli bättre än såhär..........

Har varit och firat vännen ett par timmar idag. Har fruktansvärd mensvärk, så jag stannade bara ett par timmar. Vi kommer så himla bra överens och har så roligt tillsammans och kan prata om i princip ALLT. Det är nog som min t sa; att jag är mogen för min ålder.

Har varit "duktig" trots återfall då jag mosade i mig en påse chips och dippade i smält choklad. Frukost, lunch, middag. Och frukt om det behövts däremellan. Just nu känns det dock som att jag kommer gå och införskaffa en semla, choklad och gud vet allt som skulle kunna slinka ner så fort illamåendet lagt sig...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards