~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Maria - 10 mars 2015 13:55

slipade klorna på vovven i helgen

sen kliade han sig vid ena ögat

nu är han svullen vid tårkanalen

han har fått så förut men då har det gått ner snabbt

nu dröjer det sig kvar och jag blir jätteorolig

imorse var det borta men så kliade han sig igen

så nu är det samma sak igen

har satt på honom "kudden" som han hade när han kastrerades

då kommer han inte åt att klia i alla fall

tror att jag ska försöka tvätta av honom med schampo i ansiktet

i fall om att det är något som kliar där


har ingen ork att fara och simma

ingen ork till någonting

den lille energi jag har går åt till att hålla mig vid liv

traumabearbetning är jobbigt

särskilt när man inte kan sova på nätterna trots medicin


och vad ska jag göra om vovven blir dålig ovanpå det här

är så jävla orolig


på randen av att få panikångest bara nu


  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards