~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 30 oktober 2016

Av Maria - 30 oktober 2016 21:31

Idag stod jag inte ut längre. Det är så rörigt här hemma, det hänger kvar sedan flytten. Nu har jag i alla fall röjt alla garderober i hallen, städat återigen, och ändrat om så att det passar mig. Det är "intressant" när man måste slå och bryta bort hyllplan och klädstänger...... Nu är det i alla fall lite mer organiserat "runt omkring", så röran i skallen känns lite mer hanterbar.

Ja, jag vet inte. Imorgon är det ju i alla fall måndag. Både skönt och skrämmande. Vintertid - äntligen! Som jag längtat!!! Och kanske, kanske, kommer det lite snö i veckan!

Känns som jag har massor att skriva, men inget kommer ut så det är lika bra att lägga ner. Lär ligga sömnlös inatt igen.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards