~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 september 2017

Av Maria - 6 september 2017 00:33

nyss fick jag reda på varför jag inte hört eller sett något från sara på jättelänge

hon har dött

har ingen aning om vad som hände

hon har varit borta i 2 år

det känns helt ofattbart

hennes sambo gick bort i leukemi efter en lång strid

så deras barn bor hos saras föräldrar

det måste ha varit en olycka eller så tog hon sitt liv

med tanke på hennes livshistoria och personlighet så är inte självmord otänkbart

hon verkade inte ha varit sjuk innan i alla fall, så det var nog inte det


känner en våg av extra stark dödslängtan

kunde hon lämna sina barn helt ensamma i världen

så varför skulle inte jag kunna lämna min hund

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards