~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 2 maj 2018

Av Maria - 2 maj 2018 19:43

det här går inte längre

ska köpa rakblad imorgon

jag har kämpat och försökt men det går inte

psykiatrin var mitt hopp från början

sen visade sig maktmissbruk, hot, straff, skrämsel

vittnen som inte vågade säga ifrån eller anmäla

därmed ingen som trodde på vad jag som psykpatient var med om


jag får väl se om någon vill skriva ut mediciner till mig igen

som jag ser det finns det max 3 möjliga alternativ

1) få tillbaka mediciner

2) leva resten av mitt liv på institution

3) dö


men med tanke på det helvete psykiatrin utsatt mig för så kan jag i alla fall säga en sak

och det är att jag aldrig mer kommer vara inlagd

de kommer inte ta mig levande

det som förstördes när jag blev brutalt hämtad och inlagd med lpt

för att en chatkompis skrivit skit till min läkare

det kommer jag aldrig få tillbaka eller kunna bygga upp igen

det är förstört och förlorat för alltid

jag kommer aldrig vara trygg någonstans

och inga lagar eller regler behöver tillämpas på mig

jag har inga rättigheter alls

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards