~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 1 december 2014

Oj!

Av Maria - 1 december 2014 20:28

Nu jävlar ska Ondskan flytta!!

För den oinvigde så är det den värsta kärringen till läkare som finns och som fortfarande tillåts vara verksam trots att hon är 72 år! Hatad av ALLA. Inklusive "lägre stående" personal. Hennes kollegor törs inte konfrontera eller ifrågasätta henne, och läkarkandidaterna är livrädda för henne. Hon blev skickad på "charmkurs" pga att hon skrämde bort så många läkarstudenter, men det hjälpte inte.......


I alla fall - idag har narkosbedömningsdatum spikats. Om mindre än en vecka smäller det. Måndag 8/12 kl 16. Så nu sitter jag här och hetsäter godis............ *skakar av skräck*

  


Ska inte laxera idag.... ska iväg och simma imorgon, och då kan jag inte vara helt uttorkad och orkeslös. På onsdag kommer en arbetsterapeut på hembesök för att jag vill ha ett kedjetäcke som hjälpmedel - nu när det finns att få i det här landstinget. Men jag vill INTE ha hem någon. Vill ha mitt hem utan en massa folk. Hade varit bättre om jag fått fara någonstans istället, för då kan jag gå om och när jag behöver. Är svårare när det kommer folk HIT, och man inte kan slänga ut dem om man behöver....

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards