~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Maria - 6 december 2014 15:08

Måste fixa julkort. Och julklappar. Så ska allt skickas och blablabla.... Allt blir bara en enda röra när jag ska på narkosbedömning på måndag (hela dagen kommer bli skiiiiiiit och sen  kommer jag att vara helt slut), tisdag ska jag simma så den dagen kan jag räkna bort också. Så är då onsdag och torsdag kvar. Fredag är det samtal och mindre än en vecka kvar till op, så jag lär vara helt väck då. Så även hela helgen och dagarna som följer.


Tänker att jag får ta en tur på stan imorgon. Hade tänkt göra det idag, men jag gissar att det är ganska packat med folk. Så jag ska försöka ta mig iväg imorgon...... Försöka....


Vill bara bädda ner mig och sova. Sovasovasova.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards