~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Maria - 12 augusti 2014 21:14

Känner massa idag... särskilt efter att ha hört att en av de bästa skådespelarna på jorden har tagit sitt liv..... Det väcker många tankar och känslor... insikter....

Hade samtal igår... det var skönt.... lättade lite på trycket... Mår så jävla skit just nu så jag vet inte var jag ska göra av mig själv..... Liv... Ett liv... nej, det kommer jag aldrig att få.... Grät hos min kp - som vanligt....... Orkade inte prata om något "jobbigt"... för jag känner mig för instabil..... Berättade att jag funderat på och varit nära att skära mig... tror han blev orolig.. men samtidigt så känner han mig så pass väl att han vet att det inte är något jag tar lätt på..... Och - han vet hur jobbigt det är för mig just nu med att ha blivit ofrivillig "hästägare" och allt.... allt dåligt samvete då jag inte betalat eller betalar för hästen.... och att jag känner mig tvingad att fara dit varje dag fastän att jag inte orkar och även ta hand om väninnans hästar... Jag har bara gått med på att ta hand om hästen så mycket jag orkar, kan, har tid och råd med... det är allt. Men det blev betydligt värre. Och att sen få höra att "jag skulle aldrig ha köpt honom om jag vetat att du inte skulle ta hand om honom".................. Känslomässig utpressning....

Har inte varit i stallet på veckor... av principskäl..... men också för att jag inte vill knyta an ännu mer till en häst som ev/förmodligen kommer ryckas ifrån mig "bara sådär" när väninnan har lust......


Ja, jag vet inte...... är bara så trött.... och det har varit en horribel sommar med all värme och sol.......


Sov gott Robin Williams. Jag hoppas att det gick fort på slutet med så lite lidande som möjligt. Du livar säkert upp stämningen i Nangijala.

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards