~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Maria - 17 augusti 2014 11:57

Jag är rädd. Rädd för att jag ska få nya flashar. Har varit och är mycket tandläkare och kring munnen och att gapa. Och jag har insett att jag är rädd för att gapa. Det får mig att känna mig smutsig. Äcklig. Min kp har frågat mig flera gånger om övergreppen varit orala, och jag har sagt nej och att han bara försökte men att han gav upp när jag var "död" och inte gjorde något. Nu vet jag inte. Är förvirrad. Inser att jag inte ens håller munnen öppen när jag borstar tänderna. Min kp frågade i fredags om jag kunde gapa bara inför honom, men jag klarade inte det. Grät som ett läckande såll. Känns som att jag försvinner från nuet om jag gapar. Frågan är var jag hamnar då............

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards