~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Maria - 12 september 2014 21:07

Var ute med hunden och mötte en ambulans på vägen. Blev först rädd - är de ute efter mig....... Sen började jag tänka.

Om man kastar sig framför en ambulans för att dö, räknas det som olycka då? Förutsatt att man inte säger något om man överlever. Menar, det är ju typ det dummaste fordon att slänga sig framför om man tänkt dö. Eller räknas det som ett rop på hjälp och att man inte vill dö på allvar? Eller är man bara självdestruktiv, beroende på hur skadad man blir?


Min kp har varit på utbildning onsdag och torsdag, och idag var han ledig. Så jag får inte träffa honom förrän på måndag igen. Kanske därför som det blir såhär. Vet inte.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards