~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Maria - 27 september 2014 22:53

gick ut med vovven

stod tre tonåringar och skrek åt mig och jag bara ignorerade dem

gick promenaden som jag tänkt

kom på vägen hem och de fick syn på mig igen

och började självklart vråla igen

gick ut på balkongen för att börja plocka bort frusna blommor och förbereda lite för vintern

då vrålade de ännu mer

en kille var "ledare" och rusade mot min balkong - tur att jag bor en trappa upp

saken är den att jag som har social fobi pallar inte att bli utpekad sådär

så jag blev jätteledsen och pissförbannad

så jag svarade

sa till dem att man inte behandlar eller tilltalar en vuxen människa på det sättet

och att det faktiskt är ett brott - trakasserier

killen fortsatte tjafsa

jag drog hela förklaringen om vad som kommer ske

kontakta jouren som skickar väktare som vidarebefordrar det till polisen

polisen kommer sedan lämna över ärendet till soc

och dessutom kommer ungarnas föräldrar få en "prick" och förmodligen bli vräkta

och efter det kan de inte bo någonstans i hyresvärdens andra lägenheter heller

killen blev lite tyst, men så satte han igång igen

till slut var jag så jävla arg så jag skrek åt honom att bara lämna mig ifred och gå hem, och jag pekade med hela jävla handen

då svarar han att JAG ska gå hem

jag började skratta och svarade att jag ju är hemma och har rätt att vara där jag är, men han har inte det

efter lite mer tjafs så vände han sig om och drog ner byxorna

borde ha skrikit "vilken söt rumpa" men blev mest äcklad

och rädd

han - och hans underhuggare till kompisar - uppvisar inga som helst gränser

så vem vet vad de gör en mörk vinterkväll när de möter mig - oavsett om jag har hunden med mig eller ej

men jag ska köpa försvarsspray och backar de inte undan så kommer jag att använda den

är de TRE st hormonstinna tonåringar mot mig så kan de lätt släpa iväg mig och våldta mig

och jag kommer bara ligga där

så det gäller att sätta gränsen innan det går så långt


och ja, jag är rädd

riktigt jävla rädd

ledsen, arg och förbannad också


ringde i alla fall min mamma

hon hjälpte mig ringa jouren som skickade ut en patrull med väktare

men - självklart var ungjävlarna borta när de kom

jag pratade i alla fall med dem - det är deras policy att tala med anmälaren

och de var jättetrevliga och förstående

tänk att det är så stor skillnad öga mot öga jämfört med över telefonen

de uppmanade mig att till och med ringa i förebyggande syfte så att de har större chans att hinna dit

så de verkade förstå en hel del


får jag någonsin vara trygg någonstans????

får jag det???

jag tror inte det

men jag kommer göra mitt yttersta för att vara så "trygg" som bara går

.....vad nu trygghet är....................

Av Maria - 27 september 2014 13:10

önskar att "min" gamla avdelning fanns kvar

önskar att jag kunde få vila en stund

men det finns ingen frid

ingen ro

bara ett helvete

varför får jag inte bara dö

det spelar ingen roll för någon om jag lever eller ej

så låt mig bara dö

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards