~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 19 november 2015

Av Maria - 19 november 2015 10:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 19 november 2015 00:04

Ja, jag har faktiskt haft en riktigt bra dag idag.  Har gruvat mig för att "ta en fika på stan", gå på café, så jag har knappt sovit för jag varit så orolig och nervös. Men idag har jag tagit bussen in till stan och fikat med min fd t. Första gången i hela mitt liv som jag satt min fot på en sådan plats! 

Det var så känslosamt att se och träffa henne, kändes nästan overkligt! Jag var så glad så tårarna ville rinna, samtidigt som jag saknar henne så otroligt mycket att jag inte vill säga hejdå - igen. Ska inte gå in på detaljer vad vi pratade om, men vi hann avhandla ganska mycket. Uppdatera varandra kan man nog säga. Hon bjöd mig på fikat, och hade dessutom en present till mig. Känner mig så tacksam över att hon funnits och faktiskt fortfarande finns i mitt liv. Ville inte gå, skiljas åt, men det måste man ju göra.  

Kom hem och tårarna bara rann. Visste inte att man kan sakna en människa så mycket. 

Sen på kvällen när jag gick ut med hunden så kom vinterns första snöflingor. Lyckan och glädjen rusade i kroppen.  Ett fantastiskt slut på en underbar dag! Morgonen och förmiddagen var ingen höjdare, men vad spelar det för roll när det ändå blir så bra! Det som räknas är ju att avsluta starkt! 


Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards