~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Maria - 10 juni 2015 16:06

Packningen som jag skickat i förväg har kommit fram. Nu är det dags att börja fundera på handbagage. Tvätta, dränka blommor, städa, osv. Och så måste jag bada vovven i helgen, eftersom jag far tidigt på tisdagsmorgonen. Sen ska han droppas med fästingmedel, och då måste han vara torr och ren. Hade önskat att jag får komma hem till flytt, men det blir inte så. Har blivit ännu en lägenhet ledig, och som jag verkligen vill ha, men jag har ingen chans att ens få komma och titta på den. Finns ju inte hur många små lägenheter som helst, så jag dör sakta inifrån. De som flyttar in nu lär ju inte flytta ut på ett tag............. Så jag lär få leva med det här helvetet ett bra tag till......

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards