~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Maria - 14 februari 2013 19:48

så har jag då skrapat ihop intyg till min strid med psykopaten..... har inte hämtat ut brevet än.....

juristens dotter blandade desinfektionsmedel för hästar, men blandade fel... och ställde flaskan i köket...... pappan kom och tog en klunk.......... akuten nästa...... så det har varit helt stilla den här veckan också..... i alla fall sett ur min synvinkel.......

har för övrigt fått veta att psykopaten har stora planer - bygga ett ridhus.............. eeehh... för vilka pengar........... ja, det hela blir bara roligare och roligare.......


har haft samtal med min kp idag......... grät som ett såll.......... igen......

berättar att jag inte kan äta....... han frågar varför......... jag är rädd att sätta ord på det..... tänk om han blir äcklad och bara reser sig och säger hejdå.............. tänk om han inte kan se på mig längre.......

han frågade om jag tycker att det känns obehagligt att prata med honom om det... men det är ju inte därför....... sa det också......

tror... att jag måste börja med honom som jag gjorde med min t......... skriva... och sen att jag "bara" försöker stå ut och sitta där och analysera om han ser på mig annorlunda.......... och en dag.... kanske jag vågar säga något..........

jag vet inte........


åt nästan inget igår......... höll på att svimma halva dagen idag... kunde inte äta då heller........... har ätit nu iaf......... fil och flingor...... lite godis.... en varm macka........... försöker dricka i alla fall....... men ja..............

känner hur äcklet ligger i magen......... vet inte var jag ska göra av mig själv.............. härom kvällen fick jag så mycket flashar att det slutade med 45 min panikångest...... kunde inte röra mig......... till slut tog jag medicin... trots att jag skulle ha sparat from nu... bara klippt allt.......... jag får ju inget mer innan nästa år när min läkare kommer tillbaka................

men jag orkade bara inte..... efter att jag tog medicin och det lugnade ner sig så somnade jag..... jag som inte har sovit en natt på 2-3 veckor..... men jag var väl så utmattad...........


mår illa.......... rädd att kräkas...............

....rädd att gråta mer..................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards