~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 mars 2018

Av Maria - 6 mars 2018 16:04

nu har jag skurit mig

området jag bor i är bara kaos

lösa hundar springer runt överallt och skrämmer skiten ur både mig och min hund

folk kör skoter mitt i området

de parkerar farligt fel så att jag varit nära att bli påkörd så många gånger att jag tappat räkningen 

man kan inte komma in i soprummet

snöröjningen är så dålig att jag inte kan ta emot besök

osv osv

hyresvärden bryr sig inte

man ska kontakta vaktmästaren när det är problem eller fel men han gör inget

då ska man istället kontakta områdeschefen

och den idioten gör inget heller

inte undra på att området är som det är

jag får heller inte förtur att flytta någon annanstans

trots att de inte uppfyller det hyreskontrakt jag skrivit under

jag mår bara sämre och sämre av att bo här

och det finns ingen väg ut

kan flytta tidigast om 5 år pga hur pressad boendesituationen är

och så länge lever jag inte


jag känner bara att jag ger upp

jag orkar inte mer

och jag vet inte vad jag ska göra

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards