~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Maria - 3 februari 2012 16:31

har varit på samtal på äs idag

gråtit och gråtit

for på stan först och köpte batteri till badrumsvågen och hämtade ut laxtab som jag beställt

berättade naturligtvis för min kp vad jag gjort

han sa att han kunde ta tabletterna

jag sa nej

har gråtit som ett såll

han reste på sig till slut och tog min hand

tydligen har han pratat med idiot-läkaren som jag träffade i december

hon tänker INTE hjälpa mig

så jag antar att det är slut nu

ja jag vet inte, antar att hela skiten är åt helvete bara

det var sååå nära att jag lämnade laxtab innan jag gick till bussen

ville som säga "snälla, ge inte upp om mig"

men jag gjorde det inte

kunde inte lämna det jag längtat efter så länge och särskilt inte i det här läget

ändå önskar jag att jag hade gjort det

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards