~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Maria - 25 februari 2012 11:50

officiellt kan jag nu säga att jag är fetare än vad jag någonsin varit sedan jag tog cymbalta

62 kg, jämfört med mina tidigare 46-48

så nu är det slutätet


ska till gården om ett tag

ev rida lite ponny

problemet är väl att jag i så fall ska rida "plankan"

hästkraken har inget hull och jag sitter bara och halkar på mitt egna fett

vinglar som en fyllekaja när jag rider barbacka

kommer ramla av en dag

vem vet - kanske idag!

inte för att jag bryr mig, annat än för att det är världens snällaste och segaste häst

så det skulle vara så in i h-vete pinsamt att "vingla av"

tror inte att någon har ramlat av henne någonsin


vill bara gå under jorden

krismöte på måndag fm

min kp, min t och jag

rädd att det kommer bli dödsstöten

livrädd

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards