~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Maria - 3 april 2012 00:10

Varit hos min t. Tårarna bara rann. Vet inte vad jag ska göra med något. Leva eller dö. Drog till gården sen, men hann inte rida något. Hann bara måla det gudsförgätna taket en gång till, samt pyssla i stallet med mockning osv.

Har varit totalt kaos ikväll också - på alla fronter. Kom två styrelsemedlemmar och hade "samtal" med matlådetjejen. Jag själv konstaterade bara än en gång att min kollega inte klarar av att mata och vattna sina djur, men självklart sa jag inget. Har ingen aning om vad hon sagt till stryrelsen om mig, men jag tror att jag kan få reda på det om jag frågar rätt person och på rätt sätt.


Nu ska jag försöka sova. Bjuder på några bilder (från min mob... så kvalitén är som den är..) på "min" häst!


   Hon är så "förvildad" av att ha gått på lösdrift så hon är helt odräglig... men ack så söt!  




En mule är det bästa i hela världen... ja, det är det.

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards