~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

rekordfet

Av Maria - 25 februari 2012 11:50

officiellt kan jag nu säga att jag är fetare än vad jag någonsin varit sedan jag tog cymbalta

62 kg, jämfört med mina tidigare 46-48

så nu är det slutätet


ska till gården om ett tag

ev rida lite ponny

problemet är väl att jag i så fall ska rida "plankan"

hästkraken har inget hull och jag sitter bara och halkar på mitt egna fett

vinglar som en fyllekaja när jag rider barbacka

kommer ramla av en dag

vem vet - kanske idag!

inte för att jag bryr mig, annat än för att det är världens snällaste och segaste häst

så det skulle vara så in i h-vete pinsamt att "vingla av"

tror inte att någon har ramlat av henne någonsin


vill bara gå under jorden

krismöte på måndag fm

min kp, min t och jag

rädd att det kommer bli dödsstöten

livrädd

 
 
Ingen bild

elina

27 februari 2012 15:23

hur gick det idag? hur går det med maten? är det pga hets som du gått upp eller är det för att du äter som du ska?62 kilo för en vuxen kvinna låter ju iallafall som en sund vikt. egentligen är ju vikten bara en siffra och det viktigaste är ju måendet vännen....men jag är ju inte den rätte att förmedla den sortens fakta.... stor kram

Maria

4 mars 2012 23:27

Jag vet inte, jag tänker inte, känner inte.. allt går bara per automatik... kan inte stanna upp.....
Maten går åt helvete.. äter på tok för lite enligt ÄS, men ändå väger jag för mycket. 62kg är säkert en normalvikt för en normalt lång kvinna i min ålder, men jag är ju 1,60...
KRAM!

 
bipuss

bipuss

29 februari 2012 11:58

Hej... Du känner mig. :) Jag har börjat blogga igen men anonymt, orkade in te med alla hot och trackaserier som jag av någon märklig anledning utsattes för. Så den här gången går jag undercover. Hi hi
Jag läser om din kamp och ser dina framsteg, hoppas du kan se dem själv. Du är en underbar tjej och jag ser dig som en väldigt kär vän...
Stora goa tröst- och kämparkramar!

http://http:bipuss.bloggplatsen.se

Maria

4 mars 2012 23:29

Skickar en STOOOOOR KRAM! ♥

 
bipuss

bipuss

1 mars 2012 15:02

Skrev visst fel url... he he

Hoppas du mår bättre nu och att mötet blev bra. Love u underbara snorunge!

http://:bipuss.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards