~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Maria - 5 juli 2012 22:00

jag pallar inte det här

hetsätit sedan i söndags

känns som jag spricker snart

vill skära hål i mig och tömma ut allt

all skit

magen är full av äckel

precis som när "han" fyllde den när jag var barn

jag fyller uppifrån

han fyllde nerifrån

var på gården idag

full ryttarmundering trots hettan

fick jag rida?

nej, såklart inte

visst, jag frågade inte - men ingen sa något och de var fullt sysselsatta med att motionera sina hästar

en aktivitet som de påstår att de hatar

och vad jag än gör så säger min kära kollega att hon redan gjort det en gång tidigare under dagen och att hon lyckades jättebra

vill bara spy på alltihop

all jävla fasad

kollegan sa till mig att hon skulle fara från gården, och gjorde det

hon sa också att hon inte skulle komma tillbaka dit idag

men så får jag reda på att en annan tjej har fått tips och råd med sin ridning - nu ikväll


det måste verkligen vara något allvarligt fel på mig

varför skulle det annars alltid bli såhär


imorgon ska jag skaffa antingen rakblad eller laxertabletter

jag orkar inte mer

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards