~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Maria - 23 juli 2012 19:23

Var en sväng på gården. Hade tänkt gosa med hästarna, men när jag kom dit så var det fullt med folk och fullt ös. "Alla" var där och fixade staket. Jag var inte tillfrågad. Och min "kollega" låtsades som om jag inte fanns, och sa ingenting. Hon har inte pratat eller skrivit till mig sedan i fredags kväll - trots att jag hört av mig till henne. Jag vet inte vad jag gjort henne. Något måste det väl vara. Jag HATAR att inte veta vad det är för fel. Hur ska jag då kunna fixa något??

Eftersom hon inte vill veta av mig så börjar jag väl att undvika henne, för det är väl det hon vill.

Hon har haft "min" stackars hästkrake på stallgången HELA DAGEN idag, och hon hade fortfarande inte fått någon lunch när jag var där vid 18:30-tiden. Hon gör verkligen skillnad på hästar och hästar. Det får mig att må illa.


Fan, måste göra något åt det. Annat än att bara hetsäta och laxera.........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards