~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Maria - 19 juli 2012 09:27

Vill man inte kosta på sin häst ett veterinärbesök när hästen går omkull i skritt, så ska man fan i mig inte ha någon häst!! Man kan vara hur jävla duktig som helst på att "kolla" själv, men när man inte hittar något och det inte blir bättre så måste man låta en veterinär undersöka! Jag blir så jävla förbannad och ledsen. Stackars häst! Hon bara står där i en jävla grushage när hon egentligen skulle kunna gå på bete. Och ingen bryr sig om henne mer än jag. Jag törs inte rida henne i fall om att hon har ont och är skadad, men jag får ju aldrig veta hur det ligger till heller - eftersom ingen ids ta henne till en veterinär   


Bara hetsäter och laxerar. Igår åt jag ur soptunnan. Igen. Önskar att jag var död.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards