~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Maria - 22 juli 2012 23:31

....det är omöjligt att älska någon mer än vad jag älskar den här lilla damen......... jag kommer dö när hon försvinner från gården.........


 


....vad har hon för framtid... med sitt dåliga rykte......... är rädd... att hon aldrig ska hitta ett riktigt hem....... utan att nuvarande ägaren väljer den "enkla" vägen ut................ och ja.. hon är förskräcklig... kan vara farlig...... men - hon menar inget illa...... det finns inte ett endaste ont ben i kroppen på henne...... jag förstår inte varför de andra inte ser det.............


........mitt hjärta brister...................

Av Maria - 22 juli 2012 20:00

äcklig

fet ful

ledsen

vill bara dö

orkar inte


det är så mycket skit

hela jag är skit

och vem som helst får rida folks hästar

men jag som är lovad får inte

jag skulle ju "lära mig rida på riktigt" i sommar

min kära "kollega" skulle ju lära mig


jag orkar inte mer

är helt värdelös

vill inget annat än att utbilda mig

få ett jobb

göra rätt för mig

kunna träffa någon

barn

allt

men nej, det kommer aldrig bli så

aldrig


jag kan lika gärna ta livet av mig

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards