~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Maria - 17 april 2013 17:33

avslappning idag

ligger där på mattan och blundar som så många ggr förut

"känn ländryggen... och där ländryggen har kontakt med mattan så ge ett tryck ner mot mattan.... håll så en stund... och släpp"

för hundrade gången så fattar jag inte hur f*n det är meningen att ländryggen ska kunna ha kontakt mot mattan

har jag så fett arsle så att jag är den enda vars ländrygg INTE är i kontakt ALLS med mattan

ländryggen är väl ryggslutet, biten av ryggen som är längst ner


idag var det sista gången för i vår

hoppades på en lång session på mattan, men så blev det inte

egentligen gick jag mest för att jag anade att de närvarande skulle få en utvärdering att fylla i

det var min enda chans att uppmärksamma sjukgymnasten på vad lagen säger om studenter

att man som patient vid behandling MÅSTE bli tillfrågad om det är ok att en student är med

man FÅR INTE bara "kasta in" en student och säga att "det här är X som är ssk-student och ska vara med oss idag"


läkartid imorgon

på min t's gamla arbetsplats

mår så illa

är så jävla rädd

tänk om hon har förändrats

hon vet nog inte om att jag kommer ha min kp med mig, men jag tror inte att hon blir arg

inte för det

ska möta upp min kp på ÄS och sen gör vi sällskap till läkaren

jag kommer kräkas av ångest

höll på att dö bara av erbjudandet från min kp att göra sällskap dit, för jag KAN INTE ta emot

han är FÖR snäll

åååååhh, tänk om han en dag kommer se hur äcklig och fel jag verkligen är....

då kommer han inte stanna en sekund längre

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards