~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Maria - 8 januari 2015 21:42

Drack lite vatten - och då lossnade ett stygn. Det är ju bara normalt, men det var nog inte meningen att det skulle fastna i halsen... Jag dricker och dricker och det rör sig inte. Sitter precis nedanför "gränsen" för kräkreflexen, så jag har kväljningar hela tiden. Hände nyss.

Hade jag kunnat så skulle jag ha ätit en knäckemacka, för det vet jag brukar fungera. Men - nu går ju inte det.


Samtal imorgon. Är jättenervös. Nytt år, ny vårdplan, nya "mål"... och "dags" att ta tag i det jobbiga efter att ha fyllt hösten med tandproblemen. Vet inte om det betyder att bearbetningen börjar imorgon. Jag tror inte det, eftersom det är fredag och han vet att jag behöver klara av helgen - och att tandläkaren kommer på vår tid på måndag.


......och ja, jag vet att jag flyr... det är det jag är bäst på...........

Av Maria - 8 januari 2015 17:03

 

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards