~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Maria - 28 januari 2015 21:49

jag vill dö

jag vill dö nu

känner hur den lilla inuti mig ligger och gråter

naken, sårbar, skadad, sårad

söndertrasad

för alltid

har så mycket flashar så jag kräks snart

äter äter äter

mår illa

alla tankar och minnen är en enda gröt

en svart oljig massa som dränker mig inifrån

känner hur jag åker runt i tid och rum

vaggar av och an där jag sitter

hunden är orolig

han märker av mitt tunga sinne

minnesbilder flödar fram

jag känner vass mossa mot mina lår när han trycker ner mig på mage över en sten

och drar ner kläderna på underkroppen och sedan pillar och leker med fingrar en kort stund innan han trycker in den i mig

varje stöt är som ett knivhugg

och jag spricker sönder


måste gå ta lite tabletter och en klick tandkräm

mår så illa

tandkrämen kan hjälpa ibland

den luktar rent

fräscht


min högsta önskan är att få dö

varför kan jag inte få det

varför

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards