~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Maria - 20 januari 2015 20:43

Hur jävla korkad får man bli?!?? Min "väninna" som gjorde mig till falsk nybliven hästägare har LOVAT å mina vägnar att JAG skulle ha fixat sponsortack till de sponsorer som föreningen hade i somras......!!!

SKITKUL ATT FÅ REDA PÅ DET AV NÅGON ANNAN - OCH ATT INGET ÄR GJORT ÅT DET!!

Nu får hon väl för fan lägga av!!

Hon tror att hon kan bestämma VART jag ska flytta, NÄR jag ska flytta, HUR jag ska flytta, vad jag ska GÖRA på dagarna, hur jag MÅR, hur jag fostrar MIN hund, osvosv. Men nu börjar jag ledsna REJÄLT på det här!!

Tror jag sätter mig och skriker och dunkar huvudet i betongväggen tills dess att skallen spricker!!!!!

GAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards