~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Maria - 2 augusti 2009 14:34

Det är så vackert i Norge att man tappar andan.



 



2009-07-13

T avlivades pga att hennes bukspottkörtel var slut.

Veterinärerna sa att det inte fanns något de kunde göra.

Sov gott hjärtat, jag älskar dig.




En dag tog jag en promenad till älven och försjönk i djupa tankar till vattnets dånande.




En annan dag gick jag upp på berget. Här är toppstugan och omgivningarna.



 Fikapaus


Västra delen av samhället



Jag gick ofta upp på berget där vår stuga ligger. Därifrån ser man tex de här fjällen.




Av Maria - 2 augusti 2009 08:22

Äntligen hemma igen! Det har varit underbart att vara i fjällen själv, men utan internet och det lilla sociala nätverk jag har så blir det tungt. Har fortfarande inte skurit mig, så snart har jag hållit upp ett år. Har inte gått ner ett endaste gram sedan jag skrevs ut från avdelningen, trots att jag har rört på mig och motionerat tills jag bokstavligt talat stupat. Så 20kg i extravikt måste bero på medicinen. Antingen får jag sluta med den eller så måste min läkare hjälpa mig med vikten, för jag kan inte leva såhär. Förutom att det sänker mig psykiskt så att jag vill ta livet av mig, så har jag ont i ryggen och benen/fötterna. Bysten är så stor att jag drar 75D nu, och jag är ju bara 1,57 m lång.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards