~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Maria - 17 augusti 2009 11:17

min läkare har inte hört av sig

varken till mig eller min terapeut

varit på terapi nu

gick åt helvete som allt annat

terapeuten sa bara redan det jag vet; att det inte finns någon hjälp för mig

mitt PO har inte tid att träffas idag heller, så jag måste försöka ta mig ut själv

en sista gång innan abstinensen av cymbaltan kommer

sen ska jag bara vara här hemma

går inte utanför tröskeln om jag inte går ner i vikt

och tar det för lång tid gör jag slut på mig

det är ju inte som att min läkare bryr sig

Av Maria - 17 augusti 2009 09:24

jag orkar inte med det här

det går bara inte

allt blir bara fel

om ingen kan hjälpa mig IDAG så har jag tagit min sista cymbalta nu på morgonen

för det här går inte längre

jag tar mig inte utanför dörren för att jag är så fet

och jag har insett att jag kommer öka i vikt ännu mer för jag orkar inte träna och motionera 4 timmar per dag

jag HATAR träning och motion, det har jag alltid gjort

förut kunde jag äta chips och godis, OCH normal mat, och ändå inte gå upp 2kg på 2 dagar

jag mår illa

har sagt ifrån all sorts "aktivitet"

tänker gömma mig här hemma tills jag gått ner i vikt, eller dött

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards