~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Maria - 6 augusti 2009 14:10

Det är så varmt så jag gråter. Tropisk värme. Allt är klibbigt och varmt. Har ont i huvudet. Trodde att T skulle dö av värmeslag, men hon verkar ha hämtat sig lite. Måste klippa henne ikväll.


Träffat B på förmiddagen och jag grät som ett barn. Allt tas ifrån mig precis när jag kunnat fatta tag om det. Hon håller med om det, och tycker att vi måste träffa min PAL snarast möjligt för att försöka finna någon lösning på någonting.


Jag hatar psykiatri-huset. HATAR. Har så många hemska minnen därifrån, men även fina minnen. Men det som är vackert att tänka på gör så ont, eftersom även det har tagits ifrån mig. Jag har inget mer att hämta i den byggnaden. Den kan inte erbjuda mig varken hjälp, stöd eller tröst. Jag HATAR verkligen den bygnaden.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards