~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Maria - 8 augusti 2009 23:24

lördag kväll

har suttit och hört tjejen ovanför och hennes kollegor/vänner prata

hon är tydligen ssk eller uska - precis som jag trodde

de lät så snobbiga och kalla att jag ryser

är det samma sak inom utbildningarna för vården som för civilingenjör

"mobbing" i form av utfrysning, skvaller, falska leenden, skratt bakom ryggen och skitprat

jag kommer ALDRIG passa in någonstans

jag HATAR mig själv

jag hatar ALLT med mig

allt är bara fel och jag orkar inte längre

JAG ORKAR INTEEEEEEEE

jag DÖR hellre än blir tvingad att gå på jävla V**** eller något annat som bara tar av min dyrbara tid

jag är snart 30 år

min biologiska klocka tickar - ja, trots att jag inte kan tänka mig något sådant!

men ska jag ha en chans till ett "liv" så måste det börja nu!!1

jag kan inte gå och vänta 3 eller 5 år till!

det här går helt åt helvete!!

jag vill bara dö så att jag slipper se allt kaos och allt som raserats

slippa smärtan efter de som jag tvingats skiljas åt från

och de som jag en dag i framtiden måste skiljas från

jag vill dö

jag vill verkligen dö

men jag tänker inte göra det

inte än i alla fall

men det är oerhört lockande när det nu är så jävla varmt att jag gråter för att jag lider av värmen så mycket

men jag ska vänta

lite till

blir det inte bättre så kan ingen komma och säga att jag inte gjort allt innan jag gjorde slut på det

och jag hoppas innerst inne att det verkligen blir bättre

men jag tror inte det

inte nu längre

det har hänt så mycket skit

jag vet att jag borde kunna hushålla med allt det jag fått i mitt hjärta av de änglar jag mött

men det läcker ut med smärtan av saknad

jag försöker tänka att det bästa sättet att tacka alla som hjälpt och hjälper mig, är att förvalta deras gåvor väl

och göra något konstruktivt och bra

men jag har inte styrkan

och allt rinner ut i sanden

och jag är så jävla ensam

jag har ingen

ingen


förlåt mig

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards