~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Maria - 19 augusti 2009 17:18

ringde terapeuten

grät och skrek

hela stadsdelen måste ha hört mig

stoppar i mig stesolid efter stesolid nu för att lugna mig lite

hon förstår

hon förstår verkligen

men ingen kan hjälpa mig

finns inget sätt som någon kan hjälpa mig på

allt började rasa samman när min fd vän ordnade så att min läkare dumpade mig

hade jag haft henne kvar så hade jag varit på behandling nu

och jag hade gått hos ridterapeuten

och snart skulle det vara dags att ta steget tillbaka ut

studera

till ssk

som jag alltid drömt om

men nu blev det som det blev

jag gjorde också fel

men tack vare min sk vän så fick jag inte en enda chans att ändra på mig, göra bot eller någonting

bara pang så var läkaren borta

det tog ca 5 sekunder

och nu sitter jag här

har slitit mer än vad någon kan förstå

genomgått värre helveten än vad som går att beskriva

och ändå förlorar jag

ändå är och förblir jag ett jävla psykfall i resten av mitt liv

jag hade kunnat anmäla henne för det hon gjorde

men jag har ingen självkänsla

och andra omkring mig på nätet gjorde inget

sa inget

tyckte inget

¨så här är jag nu

dagens visdomsord är att man aldrig kan veta vem eller vilka som kommer ha en förödande påverkan på ens liv

jag vill inte predika "trust noone" på internet

men var väldigt, väldigt försiktiga

Av Maria - 19 augusti 2009 14:13

är så snurrig av medicinabstinens idag så hag tar mig knappt ur sängen

läkaren har hört av sih till terpeuten - om att träffas alla 3, inte om min akuta situation

så nu vet jag att jag inte bara inbillar mig - läkaren skiter totalt i mig

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards