~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Maria - 2 oktober 2011 15:26

har varit på gården hela dagen.... jobbat så svetten har runnit... för ingen vill ju mocka i stallet eller utfodra djuren........ det har blivit satt i system att när jag tar hand om alla "tråksysslor" så rider de andra två tjejerna......... i väntan på att barngrupperna ska börja..... idag var jag den enda som var där i tid.... så jag tog hand om alla kaniner... fixade åt grisarna..... mockade stallet... sopade och städade där också......... har kånkat torvströ så jag nästan svimmat....

men inte fick jag ens leda en häst när barnen skulle rida........... de ville att jag - återigen - skulle ha grupperna själva på teorilektion...... men jag KAN JU FÖR I HELVETE INTE!!!! jag har ju talat om det också! sa att det hade varit annorlunda om jag fick veta i förväg vad som ska göras, men det går tydligen inte......... och jag klarar inte att "hålla föredrag" som  någon annan - ett proffs - har gjort, om ett ämne som jag inte kan själv! de har kallat det för "guldgruva" om man bara vill lära sig... men hur fan är det tänkt att jag ska kunna lära mig något när jag inte ens får vara med när de pratar ihop sig och bestämmer aktivitet, utan sedan bara ska ta några lappar och hålla låda i en halvtimme - inför både barn och föräldrar.... jag vet för i helvete inte ens vilken nivå det ska ligga på!! kan verkligen alla barn höger och vänster?????

fick dessutom ge hästarna lunch i spöregnet innan jag for hem också... för då skulle tjejerna också ut och rida..........

så vad har jag då gjort idag? jo, städat, städat, städat, gått bredvid en häst utan att ens få hålla i grimskaftet...... och jag fick inte ens ett tack för hjälpen när jag for hem... inte ens ett hejdå...........

skulle jag inte älska djuren så mycket så skulle jag aldrig fortsätta där.....

har hetsätit när jag kom hem..... blev inget i magen sedan igår kväll...... så jag var mer än totalt svimfärdig.........


vill bara lägga mig ner och dö....... är så nära på insidan... men på utsidan syns ingenting......... inte nu längre när ÄS har slängt ut mig från dagvården............. hur jävla smart VAR det, sett såhär i efterhand? jo, jävligt korkat eftersom jag sjunker ännu lägre än där jag var när jag kom dit för 7 v sedan...........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards