~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Maria - 25 oktober 2011 00:53

var hos min t....... hon fattar ingenting....... men jag har liksom lagt ner nu.......... vissa saker hon säger är kloka, så därför har jag inte avslutat allt med henne än......... men minskat på allt med 50%................

hann precis fara hem och svälja en banan innan jag skulle träffa min kp.... gode gud vilken fin människa han är...........

han lyssnar, helt utan förbehåll, och respekterar den jag är och hur jag är.....

kramade honom länge innan jag skulle gå......... snörvlade fram att "du får inte lämna mig"........... han frågade om jag är rädd för det...... svarade ja, eftersom det alltid varit så...... och han kramade mig ännu hårdare och sa att han INTE tänker göra det....... ..... mer tårar.............

jag kan vara.... min själv...... och den "lilla" hos honom............ jag vet inte varför... det är bara så........... och "lilla" vill bara gömma sig i hans famn.... i tryggheten............ trösten.... värmen...............

när jag gick så skojade vi lite och jag sa att han har förmågan att se saker som inte alla andra ser........ och så sa han att han faktiskt är ganska känslig.... jag kunde inte låta bli att le.. och sa att jag tycker om det hos honom....

sen har jag varit och handlat och så röjt i lägenheten..... det behövdes........


är så orolig för alla nu........ det är bebis på G... min kompis har blivit utslängd från ÄS-programmet för att hon brutit mot reglerna för andra gången......... och nu får jag inte tag i henne........................


måste försöka vila.......... somnade på bussen till maxi idag....................

det tär på krafterna att vara ledsen och gråta hela tiden....... till slut kan man inte ens andas.........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards