~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Maria - 20 oktober 2011 23:59

.....ser du.. mina tårar....... ser du... min smärta........ ser du döden.... som glittrar i mina ögon.........


 

Av Maria - 20 oktober 2011 22:55

min kp hörde inte av sig med beslut idag som han lovat

jag bad honom att inte ringa

han ringde 2 ggr, men då var jag i stallet med grejor

han skulle maila

men gjorde inte det

till slut smsade jag honom, trots att jag visste att han gått hem

och att han var upptagen

fick ett sms tillbaka där han skrev lugnt och sansat att han ville prata med mig

så nu går det åt helvete

han vet jag vill, vad jag behöver

och om jag skulle få det, så varför inte bara skriva det och ta detaljerna sen

bara gråter

mår illa

vet inte hur jag ska klara av att träffa honom imorgon

jag kommer dö

och han kommer prata om att göra en plan b

det finns ingen plan b

jag skiter i allt

orkar inte ens andas längre

mitt liv är slut

det enda han kan göra för mig är att hjälpa mig att hålla mig vid liv tills dess att de andra i teamet inte hatar mig så mycket


jag har blivit dömd och ratad tidigare

men jag har alltid haft någon slags mur omkring mig

den här gången har jag inte det

så den här gången reser jag mig inte ur askan


antar att det är dags att börja med avskedsbrev och planer igen

och den här gången finns inte en nödutgång

det finns bara död

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards